These days

0kommentarer

I söndags drog jag till med en skön sovmorgon hemma hos Hasse. Runt 11 bestämde jag mig för att ta suben upp ett par block. Gick runt och andades in lite av känslan som finns på Manhattan, den där känslan jag kommer sakna något oerhört..
Tog bussen vid kvart i 2 hem till Jersey. Chillade mest hela dagen och avslutade med att se Percy Jackson sea of monsters på bio med min äldsta, bra film!

I måndags va det röddag och jag va ledig. Så ja, spenderade i princip nästan hela dagen i sängen, kollade på massa bra filmer och åt pizza, haha.
Men fick lite packning gjorde också, men mer än så blev det inte gjort.

Idag jobbade jag först 7-9. Sen åkte jag till gymmet, fixade presenterna till värdfamiljen, åkte till banken för att avsluta kontot och skypade sen med mam och pap. Blev jobb igen 15.40-8, middag, läxor och field hockey practise.
Direkt när jag slutade åkte jag till cheesecake factory för dinner med julle. Åh så jag kommer sakna den bruden!

Kommentera

Publiceras ej