Saturday

0kommentarer

Spenderade i stort sett hela dagen inne på lincoln center där New York fashion week/Mercedes benz fashion week har startat. Gick omkring där inne och pratade med massa folk och sånt. Såg Paris och Nicky Hilton, Jay Manuel, Janice Dickinson och Miss J.
Fick gå på Venexiana's fashion show och av någon anledning så hamnade jag på front row. Front row som i raden närmast catwalken, raden där alla viktiga personer får sitta. Hur fett! Showen va grymt bra, grymt fina klänningar Kati Stern hade designat.
Inte nog med att jag fick se showen från bästa plats utan efter den så gick vi backstage där jag fick utbyta några ord med Kati S. Det är ju inte varje dag man får gå på en fashion show på NYFW, sitta front row och sen pratade med självaste designern backstage.

Vid 10tiden åkte jag ner till east village för att möta upp Hans, Ziad och co på en italiensk restaurang. Älskar att äta där, så mysigt! Efter maten åkte vi till finale för party, men jag va så sjukt trött så åkte hem till Hans vid typ kvart över 2. Kanske grymmaste lördagen jag haft!

Kommentera

Publiceras ej