My year in the states

0kommentarer

Det bästa med mitt år i staterna är alla underbara människor jag träffat där! Jag har varit på två Justin Bieber konserter, vArit på tre rangers matcher i Madison square garden, sett både Lundqvist, Malkin, Crosby, Bäckström, Nash och ovechkin lira live, firat springbreak i Miami, bott på Caesars palace i LAS vegas, varit i LA, varit till Grand canyon och hoover dammen, sett Hollywood skylten och Walk of fame, partat i penthouse värt flera flera miljoner, varit på dom häftigaste klubbarna med pool inne i klubben, utsikt över Manhattan, champagneduschar och pengaregn, varit uppe på top of the rock, åkt skridskor i central park, gått över Brooklyn bridge, sett frihetsgudinnan, firat 4th of july på en superfin yatch mitt på hudsonriver, firat midsommar med utsikten över frihetsgudinnan, sett carries trappa från SATC, sett en knicksmatch i Madison square garden, firat nyår uppe på typ 42 våningen i en fin lägenhet med utsikt över fyrverkerierna vid Times square, suttit front row på en modevisning på New York fashion show,  hängt på samma modevisning som Miss J, Jay Manuel och janice Dickinson och hängt på Jersey shore. Ja det är nog  några av dm bästa sakerna jag fått uppleva under mitt år.  

Kommentera

Publiceras ej