The weekend

0kommentarer

Har haft en helledig helg från jobb, så skönt!

Lördag: vaknade upp runt 8 tiden hos Veronica, så då åkte vi hem till mig för att byta bil. Min värdpappa behövde bilen som jag hade så vi va tvugna att byta. Direkt efter de åkte vi till affären och köpte lite frukt, sallad, dricka och choklad sen drog vi hem till Veronica och la oss ute på hennes altan i solen. Hur skönt som helst! Låg där hela dagen och hade det gött. Sen skulle vi åka till affären och köpa lite middag men påvägen dit fick vi ett ryck och bestämde oss för att åka in till ny. Så i lite sådär halvfestliga kläder och platta skor fick det bli en utgång istället för en lugn hemmakväll. Det blev marquee där vi stog och hoppade till Adrian Lux som va där och spelade. Jäkligt spontant och roligt blev det.

Söndag. Va uppe med tuppen efter två timmars sömn för att ta första tåget hem till Veronica igen. Kom hem till henne runt halv 10 så då gjorde vi oss lite frukost och satte oss återigen ute på hennes altan i solen. Blev en heldag där ute med massa jordgubbar och sol. Va väl runt 25 grader där idag, så himlans skönt. Haft sol och typ 20-27grader sen i onsdags så känns som att sommaren är påväg.
Hade det varit Gävle så hade soldagarna för hela sommaren tagit slut nu, haha.
Låg ute på hennes altan och mös i finvädret fram till typ halv 5 när vi tog tag i livet och lagade tacos. Grymt gott!
Kom precis hem därifrån så nu ska jag städa upp lite innan jag kommer somna gött. Haft en mucho grym helg så nu är jag redo för en ny vecka, och min familj som kommer på onsdag!

Kommentera

Publiceras ej