the weekend

0kommentarer

Så i fredags när vi kom hem till mig i Jersey åkte vi iväg till en mysig outlet och strosade runt lite där innan vi åkte hem till mig. Gick runt i huset och lite sånt innan jag, mamma, pappa, pontus, min värdpappa och min äldsta åkte iväg och åt middag. Blev en mysig uteservering precis vid vattnet i Clinton, trevligt. Avslutade med en jättegod glass innan vi åkte tillbaka hem till mig. Träffade min värdmamma och min minsta som hade varit på en softballmatch och sen blev det 8.50 bussen in till NYC igen. Gick till hotellet och chillade lite innan jag och Pontus tog en cab ner till PHD, Där mötte vi upp Veronica, Sara,  Sara, Anna och Josefine för massa drinkar och dans, mucho trevligt! Va där fram tills typ kl 2 innan vi gick till Le bain. Alltså omg vilken club, mitt där inne hade dom en fet varm pool. Jag och Sara kastade kläderna och hoppade i, alltså har dom en pool inne på klubben måste man ju hoppa i kände vi, haha. Va där fram tills typ halv 4 och sen drog jag och Sara iväg hem till Andreas, ni vet den snygga killen som har varit modell för jc. Va där en stund innan jag tog en cab hem vid 5 tiden på morgonen.
 
Lördag. Började dagen med att gå till central park och promenera runt lite där innan vi tog en cab ner till chinatown. Åt lunch och kollade lite där innan vi åkte hem till hotellet. Vid 6 åkte jag och pontus ner till PHD för att möta upp dom andra tjejerna. Blev lite drinkar och mys där uppe med den fina utsikten. Va där fram till 10 då jag, Sara och Pontus följde med Hans till Catch för dinner. Fick grymt god mat där, bland de bästa jag ätit sen jag kom hit faktist. Riktigt trevlig där också!  Va där fram till klockan 12 då vi tre gick vidare till Marquee. På något vänster fick jag en maskeradsminkning där runt ena ögat, haha. Va där ett litet tag innan vi åkte upp till Lavo för att träffa upp dom andra tjejerna. Blev massa dans och drinkar där fram till 4 när jag tog en taxi tillbaka till hotellet. Sjukt rolig kväll!
 
Söndag. Har gått runt och kollat lite och bara tagit det lugnt på förmiddagen. Eftermiddagen spenderades inne i ett slutsålt Madison square garden för att se Rangers- Capitals, helt sjukt! Vilken stämning det va där inne, helt galet! Vilken kung lundqvist är!
 Då kan man pricka av att kolla på en nhl playoff match från listan över saker jag vill göra, helt ok.
Tog farväl av mammsen, pappsen och pontus efter matchen och placerade mig på bussen ut till Jersey igen.
 
Har haft ett par sjukt galet bra dagar! Så roligt att få träffa familjen igen! Har nog haft den bästa helgen sen jag kom hit, galet grym helg!

Kommentera

Publiceras ej