Sådär jaaa

0kommentarer

Blev jobb en halvtimme imorse innan jag satte mig och gjorde min final exam, de sista på criminology kursen, hur skönt!
Efter de städade jag upp rummet och lite sånt innan Veronica kom över. Vi gjorde lite svenska pannkakor och bara chillade fram tills jag började jobba 15.40. Blev läxor, grillning och lite sånt innan jag skjutsade my kids till deras mass i kyrkan vid 7.

Nu sitter jag i bussen påväg in till NYC, ska äntligen få träffa min kära familj efter 7.5 månad, crazy! Och galet vad fort tiden går! Kommer bli så grymt roligt att ha dom här!
Kommer nog inte kasta upp så många inlägg nu när dom är här. Blir massa turistande, Times square, 9/11 memorial, brooklyn bridge, central park, china town, empire och massa mer. Sen kommer Veronica in imorrn så då blir det party med henne och bror min, fett. På fredag ska vi hem till mig i Jersey så mina två familjer får träffas, blir iväg till en outlet där ute då och chilla runt lite i mina hemtrakter.

Som pricken över i:et så leder rangers för tillfället och vinner dom blir det alltså match i msg på söndag, hade vart rätt grymt att se så att säga.

Kommentera

Publiceras ej