I'm having a good time!

0kommentarer

Passar på att skriva lite ny när vi sitter på bussen ut till Jersey. Mina två familjer ska nu få träffas, så ska la familia få se hur jag bor och lite sånt och så ska vi åka iväg till en outlet och lite sånt.

Åkte in till nyc i onsdags kväll för att möta upp familjen på vårar hotell. Kan säga att jag kände mig som ett barn på julaftonsmorgonen när jag satt och väntade på att dom skulle komma från flygplatsen, haha. Helt sjukt att det gått 7.5 månad sen jag senast såg dom! Så underbart att ha dom här nu!

Igår blev det upp tidigt för en heldag promenerandes på manhattan. Kan säga att vi körde på en sjukt bra start på dagen iaf! Vi köpte biljetter till NY rangers- capitals match som dom spelar i Madison square garden på söndag!! Förstå min lycka nu när jag ska få se en playoff match!! Helt galet sjukt crazy roligt det kommer bli! Längtar som tusan! Haha
Blev lite shopping på dagen, åkte ner till 9/11 memorial, gick över brooklyn bridge och promenerade massa överallt. Mycket mysig dag!
Vid 10 tiden kom Veronica till vårat hotell och hängde lite innan hon jag och my brother tog en cab till lavo. Blev massa drinkar och dansande där fram tills typ kl 3. Då tog vi en cab ner till avenue och blev kvar där till stängning. Va tillbaka på hotellet runt 5 imorse efter en sjukt rolig kväll!

Imorse blev frukost i Madison square park i det fina vädret. Mys! Sjukt härligt väder!
Ikväll tar vi halv 7 bussen tillbaka in till nyc så då blir det middag och sen tror jag att jag och my brother ska möta upp Anna, virre, Josefine och två till swedes för en utgång ikväll med. Blir nog minst lika roligt!
Har verkligen haft det super sen min familj kom hit!

Kommentera

Publiceras ej