I need a day between sunday and monday

0kommentarer

Alltså det behövs en dag mellan söndag och måndag, galet trött, sliten och ingen röst kvar imorse när jag vaknade men det har det helt klart varit värt. Haha,
Blev jobb som vanligt 7-8.40. Tog tag i lite tvätt och städning innan jag drog ut och sprang en timme. Skönt att röra på fläsket igen haha.
Blev lite frukost när jag kom hem innan jag åkte iväg till RVCC för att lämna tillbaka min criminology bok.
Hann med lite Skype sen med mamma och pappa innan jag började jobba igen. Tog min minsta till hennes ridning, sen hem och lagade middag innan jag tog med henne till hennes softball.

Resten av kvällen spenderades framför rangers-capitals matchen. Så grymt skönt att rangers vann och är vidare i stanley cup playoffs! Kung Henrik levererade minst lika mycket idag som igår, så sjukt bra! Believe in blue

Kommentera

Publiceras ej