Friday

0kommentarer

Började dagen med en timmes jobb innan det blev löpning och sen ett bodyshockpass med Julia och Anna. Köpte massa jordgubbar påvägen hem från gymmet så satte mig ute i solen ett par timmar med mina jordgubbar och en kall cola, helt ok skönt så att säga. Hade typ 27 grader ute hos mig idag, härligt värre!
Blev ett långt skypesamtal med mammsen och pappsen och lite liveuppd från vm. Rangers förlorade igår och Sverige förlorade idag, inte ok. Dags att skärpa till sig va, haha.

Hämtade kidsen vid skolbussen 20 i 4, blev lite middag då innan jag tog med min yngsta till hennes softballgame. Slutade runt 9 tiden så då åkte jag över till Veronica för att hämta henne och så drog vi iväg till cheesecake för lite god efterrätt. Bara älskar deras cheesecakes, så sjukt goda! Blev en sleepover hemma hos henne sen, mysfredag!

Kommentera

Publiceras ej