Friday

0kommentarer

Började dagen med att kicka lite ass på tennisen med Virre och Magnus. Sen blev det volleyboll med the german girls. Alltså mina underarmar är så sjukt sore nu, behöver typ vila dom en månad innan dom är redo igen haha.
Efter nån timmes spelande åkte vi och åt lunch, me, Virre och tre av tyskarna, trevligt.
När jag kom hem sen va min värdpappa hemma så han hämtade kidsen vid skolbussen, soft. Blev jagad av min äldsta runt köksbordet i typ 20min och sen va jag off för resten av eftermiddagen, så skönt.
Vid halv 7 tog jag tag i livet och åkte över till Virre, så drog vi och spelade minigolf med jeremy, Magnus och Lukas. Resultatet ska vi inte prata om.. Haha
Hem till jeremy och spelade Uno resten av kvällen, där kan jag ju säga att jag kickade ass iaf.
Kom hem till Virre runt tvåtiden efter en mucho bra dag.

Kommentera

Publiceras ej