Dan före dan

2kommentarer

Började dagen som vanligt med jobb 1.5 timme innan jag tog tag i lite packning. Drar ju in till ny imorrn för att möta upp min kära familj och blir kvar där tills söndag så lär packa med mig lite kläder och sånt.
Sen blev det jobbintervju på Skype med två snygga boys, haha. Gick prima ballerina när jag drog på min charm, så who knows det här året ser ut att bli väldigt annorlunda än jag tänkt mig. Berättar mer när biljetten är bokad på måndag så det är 100% klart. Men kan ju säga att jag antagligen slipper den svenska vintern även detta år. Spännande!

Sen blev det lite pluggande ute i det härliga vädret. Har min final exam imorrn och sen jävlar är jag klar med kursen, wiho! Så skönt!
Jobb från 15.40 till typ 8. Blev lite middagslagning, läxor och sen skjutsade jag först min minsta till hennes ccd och efter de iväg till hennes softballgame. Nu blir det lite plugg och lär städa upp rummet.

2 kommentarer

Lina kusin

08 May 2013 13:21

Du är så awsome kusin!! Fan vad avis jag är på dig!! <3

elin brodin

08 May 2013 20:54

HAHA. när du kommenterar min blogg står det Misstänkt spam.. haha

Känner lite tårar att du inte kmr hälsa på mig!! snyft. Du får helt enkelt åka på våren 2014 och hälsa på mig haha!! puss och kram,

Kommentera

Publiceras ej