St. Patrick's day

0kommentarer

Alltså vet inte vad det har varit med mig den här helgen, sängen har lixom varit min bästavän haha. Spenderade hela dagen fram till typ kl halv 4 i sängen idag. Rörde inte på en fena, min äldsta kom upp och gav mig en god blåbärssmoothie som hon hade gjort så ja jag behövde inte lämna sängen. Låg och sov, kollade pretty little liars, pratade lite med julle och blev lite snabbt Skype med pappsen. Sen när klockan närmade sig halv 4 kände jag att jag faktiskt va tvungen att ta tag i livet, eller ja kliva upp iaf. Så smsade Lilie och frågade om hon velade träffas och äta middag. Åkte till Franks och träffade henne för middag, efter de gick vi över till TJ maxx och spenderade lite över en timme där inne. Blev en skjorta/blus/kalla den va du vill, en tränings t-shirt och ett fodral till min iPad. Visar de snart. Och lugn mammsen, det är billigt där inne.
Nu sitter jag framför ett avsnitt av pretty little liars, så spännande! Blir några avsnitt av de innan jag somnar.

Längtar till nästa vecka! På fredag så åker jag till flygplatsen och hämtar bästavän!!! Lycka! Ååh kommer bli så galet roligt! Älskar att veckorna går fort för snart kommer det vara fredag!
Aja nog om de, pretty little liars väntar, ciao!

Kommentera

Publiceras ej