Onsdag

1kommentarer

Började dagen med det gamla vanliga ni vet, jobb en timme och sen till gymmet, crosstraining och bootcamp. Åkte hem och bara chillade, helt slö i kroppen. Blev lite Skype och tvättning. Hämtade min äldsta vid skolbussen 20 i 4. Satt och pluggade medans hon gjorde sina läxor, sen blev det matlagning. Drog till med spagetti och köttfärssås, andra gången jag gör det sen jag kom hit typ. Hur gott som helst ju!
Min värdpappa kom hem vid 20 i 6 så blev bara två timmars jobb, rätt soft. Fortsatte med pluggandet och sen tog jag med ena hunden på en timmes löprunda. Mådde sjukt dåligt när jag kom hem så nu ligger jag i sängen framför Harry Potter och de vises sten, haha. Älskar Potter!
Känns typ som att jag har feber eller nått, blö hoppas jag mår bra imorrn när jag vaknar.

1 kommentarer

Ronja

07 Mar 2013 14:25

Hej följer din blogg och den är riktigt bra! Ska själv åka som au pair:)
Men det jag undrar är vad som finns att göra i New York under slutet av december och början av januari(förutom nyår då:)) ska nämligen dit i slutet av året med en kompis och vet att du varit där ofta ?:)

Kommentera

Publiceras ej