Mar. 03, 2013

0kommentarer

Fredag:
Efter jag skickat iväg kidsen till skolbussen vid halv nio så drog jag ut och sprang i en timme. Va så fint väder ute, solen sken och de va rätt varmt, mucho najs väder för en liten löptur.
Slog mig ner i sängen och gjorde klart och skickade in veckans assignment innan jag slog på Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Sjukt bra film ju, efter att ha sett den över 15 gånger så skrattar och gråter jag fortfarande lika mycket åt allt.
Blev runt två timmars jobb sen på eftermiddagen. Lät min minsta sminka mig, gav henne fria händer vilket ledde till ett svart öga och ett typ ljusblått öga och sen lite prickar i hela ansiktet. Ruggigt fint.. Haha
När jag slutade åkte jag hem till my man julle. Chillade lite hemma hos henne innan vi drog ut och körde runt. Åkte till frozen mango för att köpa en smoothie och sen åkte vi bara runt och lyssnade på musik.
När vi kom hem till henne igen drog vi till med popcorn och jordgubbar framför en film. Mys!

Lördag:
Låg och chillade i julles säng fram till typ halv elva när vi bestämde oss för att ta tag i livet. Åt frukost och sen åkte vi iväg till ett zoo som låg rätt nära henne. Gick runt där och kollade på lite djur innan vi åkte förbi livingston mall och sen till panera för lunch. Tillbaka hem till henne efter de och bara chillade.
Sen tog jag mig hem till Anna-Lena vid 6 tiden för middag med henne och fyra av dom andra tyskarna från min LCCgrupp. Blev god middag, massa prat och mys där resten av kvällen.
Nu ligger jag äntligen i min säng igen, trött som ett as. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej