I feel like a kid on christmas morning

0kommentarer

Godmorgon världen!
Klockan ringer om två timmar och jag känner mig som ett barn på julaftonsmorgonen. Idag kommer bästavän hit för att spendera 19 dagar med mig, hur grymt! Och så är det bara 5 dagar kvar innan jag och mina två bästa drar till Miami, längtar galet!

Ska upp om typ två timmar, då blir det en timmes jobb innan Lilie kommer hit för pluggtime. Sen hade jag hoppats på att jag hinner träna innan jag börjar jobba vid 15.40. Idag har min äldsta sleepover/födelsedagskalas med 15st 12 åriga tjejer som kommer kl 6. Dom ska äta pizza, tårta och ha spa med ansiktsmasker, pedikyr och manikyr. Blev inbjuden så ska väl sitta där bland alla girls och måla naglarna och så, haha.
Sen vid 22.35 landar elin så då ska jag till flygplatsen, wiho!! Nu är det 6 månader sen vi sågs så kommer bli så roligt! Blir nog en del tårar där, haha.
Ha en grym fredag, det kommer jag ha!

Kommentera

Publiceras ej