19 mars

1kommentarer

Tjolahopp bloggis! Haha
Igår blev det jobb, gym och plugg som vanligt.
Imorse när jag vaknade hade det typ kommit 1.5dm snö sen igårkväll så jag va helt förvänad när det inte blev en 2 hours delay på kidsens skolor, har ju lixom jät blivit de såfort det kommer minsta lilla flingan snö typ.
Blev en timmes jobb imorse och sen drog jag iväg till gymmet och spenderade två timmar där. Blev cardio, skivstångs- och hantelstyrka.
När jag står och kör överstöt så kommer det fram en kille/man/40årig snubbe och frågar vad jag tränar till eftersom han tyckte att jag stog och körde atletiska övningar typ. Så berättar att jag tränat friidrott i typ 13 år och lite vilka grenar jag kört, bla bla bla. Så säger han att han är friidrottstränare och deras häcktränare har precis slutat så han frågade om jag velade komma och träna ungdommarna i häck. Haha alltså hade han sett min häckteknik hade han aldrig frågat, hade ju kunnat varit roligt men känner att jag inte har någon tid till de och sen skulle jag nog vara en kass häcktränare också haha.
 
Lagade lunch när jag kom hem och sen pratade jag med pappsen på skype i typ en halvtimme. Nu tänkte jag ta tag i lite plugg, har två uppgifter jag lär göra.
Juste fick reda på igår att jag fick A på en uppsats om national crime victimization survey och the uniform crime reports data, stolt tjej!

1 kommentarer

stajna

20 Mar 2013 21:35

Grattis Mallan!!!:D
Grymt juu att få ett A ju!!! kingen!

Kommentera

Publiceras ej