Saturday

0kommentarer

Igårkväll kan jag ju säga att jag hade kanske bästa utgången jag haft sen jag kom hit.
Kom in to the city vid halv 4 så då drog jag till lavo för att möta upp Hans och alla snygga svenskar för partybrunch. Blev på en gång uppkastad på en stol med en champagneflaska i handen när jag kom dit, fel att klaga så att säga. Dansade loss på stolar och bord i ett par timmar där, älskar deras partybrunch! För er som inte varit på deras partybrunch, säger bara stackars er, där har ni missat något.
Började regna massa endollarssedlar och champagne som sprutade överallt, crazy! Träffade även Tyson beckford där inne, så hann med att stå och prata lite med honom, lär ju säga att han va jäklans trevlig.
Runt 6tiden rullade jag, Hans, Mikaela, Amanda, Ulrika och några fler iväg till sjukaste penthouset för flera flera miljoner. Oprah winfrey har varit där och festat tidigare, man ba tjena tjena hur kunde jag hamna där?
Så jävla fint va det där! Helt ok att fortsätta partyt där ute på deras terass. Ringde och beställde mat så blev lite dinner där innan vi åkte ner till toy. Blev massa vin och mer god mat där i ett jävligt bra sällskap. Gled vidare till beaumarchais för ännu mer dans på stolarna och fler drinkar. Promenerade sen över till SL för fler drinkar, champagne och dans. Runt halv 2 åkte vi ner till Finale för att fortsätta kvällen där med mer av allt så att säga. Säger bara GRYMT!
När dom stängde tog vi en cab tillbaka till penthouset för afterparty där. Och ja vid 7 imorse efter 15 timmars party kom jag, Hans, Brett och Amanda hem till Hans för lite välbehövlig sömn.
Att få parta med massa modeller, massa härligt folk, med champagne och drinkar i överflöd, med massa god mat och helt grymma uteställen, omg vad jag kommer sakna det här sen. I'm never gonna leave!
En helt jävla grymt awesome kväll! Kan inte ens beskriva med ord hur roligt jag hade det.

Kommentera

Publiceras ej