Jul. 03, 2013

1kommentarer

Måndag:
Började dagen med att åka till gymmet för lite träning med min äldsta och efter de åkte vi och hyrde lite filmer för filmmaraton hela dagen lång. Chill dag.

Tisdag:
Det blev bakning och bio med min äldsta. Såg White house down, och alltså fyfan va bra den va! Ni måste se den! Sjukt grymt bra film om jag får säga det själv. Mamma och pappa, ni lär se den.
Efter jobbet åkte jag till ett diner i Chester för att möta upp Virre, Lukas, philip och jeremy. Blev lite mat där innan vi åkte till starbucks och sen satte oss i en park. Skön dag.

Onsdag:
Just nu sitter jag och min äldsta på en bilfirmagrej och väntar medans dom kollar på bilen. En lampa har börjat lysa i den så dom ska kolla vad som är fel typ. När vi är klara här så blir det iväg för att köpa lite 4th of july kläder till henne och sen hem. Jobbar fram till halv nio ikväll så ska bli lite städning, bakning, filmmys och tacowednesday.
Efter jobbet ikväll drar jag in to the city. Tror det blir catch, SL och avenue ikväll.

1 kommentarer

elin brodin

04 Jul 2013 12:31

Vad är det där?

Kommentera

Publiceras ej