torsdag

0kommentarer

Hade ju zumba igårkväll med LCCgruppen, skrattade typ igenom hela passet och va helt lost genom halva typ haha. Fast kan ju säga att jag inte va den enda som såg lost ut, haha. Efter de åkte nästan hela gruppen till citispot i Clinton. Satt där och drack chai latte och bara pratade, mys!
Juste när vi satt där så sa en av tjejerna att de typ såg värsta bra ut när jag körde zumban, haha hon måste ju alltså ha blandat ihop mig med någon för jag lär ju varit den sista de såg bra ut för. Haha, snurrade åt fel håll någon gång och va ju helt efter och lost haha.
 
Började morgonen med jobb 1.5 timme innan jag pratade lite med julia och kollade lite mer flyg till miami. Måste boka idag så det fortfarande finns kvar, ihi najs! Haha
Sitter i sängen med min frukost och kollar lite Greys, tänkte snart ta tag i livet genom en dusch och fixa lite tvätt innan jag ska till Starbucks för att träffa Joelle.
Lär va hemma till 2 för då tänkte vi ta tag i bokandet av flyg och hotell. Sen börjar jag jobba 15.30 och slutar väl runt 6-7 tiden någongång. Hade hoppats på att hinna en sväng till gymmet innan jag ska möta upp några av tjejerna på citispot vid 8. Ha en fin torsdag!
Från zumban igår, nästan hela gruppen

Kommentera

Publiceras ej