today

0kommentarer

Slutade jobba vid tvåtiden, eller jobba och jobba, jag chillade bara eftersom min äldsta satt inne på sitt rum och pluggade och inte behövde någon hjälp. Samlade ihop lite krafter och åkte till gymmet. När jag sitter inne i rummet med alla vikter så kommer en kille fram och ba "hi, are you from sweden?". Det visade sig att han också va ifrån sverige och att han också är här som au pair. Sen visade det sig att vi kom hit nästan samtidigt, han kom veckan efter mig och nu till det sjuka, han kommer från Tierp vilket liggger typ 30 min från Gävle och här i staterna har vi hamnat typ 25 min ifrån varandra. Världen är bra liten iblan alltså.
Efter gymmet åkte jag till Andrea och blev bjuden på middag där med hennes hostfamily. Vi åt tacos och de va hur gott som helst! Har lixom bara ätit de typ 4 gånger sen jag kom hit, alldeles för några!
Efter middagen så satt vi uppe på hennes rum och bara pratade och chillade, trevligt!

Kommentera

Publiceras ej