Today.

1kommentarer

Jobbade 1.5 timme imorse sen blev det iväg till gymmet som vanligt. Körde lite cardio innan jag testade på ett pilatespass med Julia. Man är ju rätt osmidig så att säga så ja det lär ju inte sett jättesmidigt ut direkt, haha. Men kul att testa något nytt. Blev lite hantelstyrka efter de.

Hem och göra lite lunch innan det blev plugg och köra två tvättmaskiner innan jag hämtade kidsen vid skolbussen 15.40. Fixa med tvätten, städa, läxor, middag och lek fram till 8 när jag slutade. Sen dess har jag suttit framför min criminology bok och datan. Skickat in min första uppgift som baserades på frågan "Is crime beneficial to society?". Skönt att den är klar, så nu har jag bara en till uppgift att göra innan vi får en ny på måndag, det tar sig. Har satt lite notes på några sidor i boken som jag tänkte ta tag i att skriva in i min miniessay nu.
Man känner sig lite smartypants, haha.

Juste idag va det typ 15 grader ute, behövde inte ta på sig en jacka när man va ute, hur skönt som helst! Hur är vödret i Sverige? ;)

1 kommentarer

elin

31 Jan 2013 07:47

2 grader här och all snö smälter. :( haha

Kommentera

Publiceras ej