Tgif

0kommentarer

Thank god it's friday! Även fast jag va ledig måndag och tisdag så är jag helt slut nu, blev två intensiva jobbdagar onsdag-torsdag så äntligen är det fredag! Haha
Imorse flöt allting på bra, älskar när det händer! Åkte till gymmet och körde lite crosstraining innan body shockpasset. Sen bestämde jag mig för att ta tag i att åka till RVCC, ett college i närheten, för att få lite hjälp att registrera mig för en kurs. Efter lite hit och dit lyckades jag hitta huvudingången. Gick in till någon typ informationsgrej, killen där inne sa att jag skulle upp en trappa, så letade mig upp och efter att ha irrat runt lite så hittar jag informationsgrejen där uppe som jag skulle till. Pratade med en tjej där och hon sa att jag behövde gå över i andra byggnaden, så irrade runt lite och hittade tillslut dit. Ställde mig i kön och när det blev min tur så sa tanten bakom disken att jag skulle över till en annan byggnad för att göra lite tester. Så irrade vidare och hittade till testcentret. Där blev det läsförståelse, hörförståelse, lite grammatik och skriva en essay. Gick fin fint och när jag va klar fick jag följa med in på ett kontor och prata med mannen som satt där inne. Han frågade lite grejer och så, kollade på mina testresultat och sa att jag hade gjort bra ifrån mig och lite sånt. Ska tillbaka på måndag dit för registration.
Så när jag skulle ut därifrån hände något som bara händer mig, haha. Gick ut från hans kontor ut till ett annat rum, som jag sen skulle gå ut ifrån för att komma ut i korridoren. så sitter det rätt mycket folk i de rummet. Jag går mot dörren, eller de jag tror är dörren, öppnar den och är påväg att kliva in när jag ser att det är en garderobsdörr som jag öppnat. Den riktiga dörren ut ur rummet är alltså precis bredvid, så jag är alltså påväg in i garderoben. Va ju helt säker på att de va dörren ut, haha. Alla i rummet kollar på mig och de kanske är då jag skulle sagt "someone who wants to follow me to narnia?" Haha. Så de där är sånt som bara händer mig, vilket vill säga så att om ni börjar umgås med mig så får ni nog väldigt roligt haha.
Skämdes iallafall när jag stängde dörren och gick till den riktiga dörren, gick fort ut och iväg till bilen.

Nu sitter jag och firar att det är fredag med american pancakes med chokolate chip i och dr pepper. Som jag för övrigt hatade innan jag kom hit.
Ska fixa lite tvätt innan jag börjar om 40 minuter. Har ingen aning om hur länge jag jobbar idag så har inga planer för kvällen. Slutar jag tidigt så tänkte jag nog höra med Anna-Lena om hon vill köra på movienight eller något sånt. Ha en bra fredag!

Kommentera

Publiceras ej