Jan. 31, 2013

0kommentarer

Tidigt imorse åkte min äldsta och min värdpappa iväg till north carolina så hade bara min yngsta imorse. Hade en lugn och skön morgon, gjorde hennes lunch, gjorde våfflor till hennes frukost och skjutsade henne till skolbussen. Allt går så smidigt när bara ena ungen är hemma.
Vid kvart över 9 kom Lilie hit. Hon hade köpt med sig en varsin very berry från starbucks påvägen hit, så gulligt av henne. Vi gjorde american pancakes till frukost och sen slog vi oss ner på mitt golv för lite studytime. Eller blev mer prat än plugg haha. Men har skickat in veckans uppgift nu, så skönt! Så nu har jag bara typ 15 sidor kvar som jag måste läsa i boken.
Lilie va tvungen att åka för typ en timme sen för hon skulle till optikern så jag sitter kvar på golvet och chillar lite. Har pratat med la familia i typ en halvtimme och bara klickat runt lite på datan. Ska åka till gymmet om typ en halvtimme hade jag tänkt. Sen börjar jag inte jobba förrän 4.45 eftersom min lilla har girls scout efter skolan. Skönt! Blir jobb fram till nio ikväll när min värdmamma kommer hem.

Kommentera

Publiceras ej