Jan. 30, 2013

0kommentarer

Började min morgon med att helvetet brakade lös här hemma, kan lova att det va skönt att sätta kidsen på skolbussen. Åkte direkt till gymmet för cardio och skivstångsstyrka. Känns som att jag kommer ha träningsvärk i benen imorgon eftersom jag inte kört mycket skivstång alls sen jag kom hit.
Mötte upp Andrea och Lilie vid halv 12 för lite(läs mycket, haha) frozen yoghurt. Så längesen jag åt de nu, det är ju så sjukt gott!
Satt där och pratade i 1.5 timme innan alla åkte hem. Då blev det bara att ta fram min criminology bok för lite läsning. Är ni pigg och vill sova så är det bara att ta fram den och läsa lite. För somna va precis vad jag gjorde haha.
Blev jobb 15.30-18. Kan lova att det va dom jobbigaste 2.5 timmarna jag haft sen jag kom hit. Min minsta totalvägrar att lyssna på mig nu för tiden, så det har varit en jobbig dag jobbmässigt. Mamma vi måste diskutera imorgon(onsdag) på skype, typ runt 6-7 svensktid.
Har suttit och pratat med min pärla julle i typ en timme och nu sitter jag återigen i sängen med den tjocka boken framför mig. Tänkte göra ett nytt försök med pluggandet och förhoppningsvis få fram lite till denna veckas uppgift. Vi har fått frågan "Is the breakdown of the family the real cause of crime in america?" som vi ska svara på. Så bara att börja skriva då, men först ska jag nog göra lite middag, allt för att skjuta på pluggandet.

Kommentera

Publiceras ej