Jan. 28, 2013

0kommentarer

Igår blev det dinner med Lilie borta på bridgewater mall, trevlans!
Skulle alltså köra direkt från Julia dit och då bestämmer sig gpsen för att helt plötsligt inte funka. Har aldrig kört från julle dit tidigare men på något sätt så lyckas jag hitta. Jag som annars har världens sämsta lokalsinne är faktiskt lite stolt över mig själv eftersom det va ett par mil jag skulle köra.
Blev middag och massa prat där innan jag åkte hem runt tio. Skulle upp och jobba imorse så ville inte vara alltför trött.

Blev jobb fram till halv två idag. Hade bara min yngsta hemma så vi lekte lite, spelade spel och målade.
Sen har jag nästan i princip inte lämnat min säng. Mådde dåligt imorse när jag vaknade, kändes som att jag va full eller något för jag kunde inte gå rak, mådde illa och hade huvudvärk. Sen har jag mått lite halvkasst resten av dagen så därför bestämde jag mig för att bara slappa och kolla massa serier och läsa lite. Kollat klart på gossip girl nu, kollat ett avsnitt av Greys och har börjat kolla på Pretty little liars. Nu tänkte jag kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 och 2 och tjocka lite godis. Hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Kommentera

Publiceras ej