Jan. 08, 2013

0kommentarer

Tröttaste dagen eller vad. Hade världens träningsvärk i benen imorse när jag vaknade så direkt efter jag fått iväg kidsen till skolbussen kröp jag ner i sängen igen. Sjukt trött och ont i benen, så spenderade i princip hela dagen där. Låg och kollade på Home alone 3 och Home alone 4, skypade med mamma och letade resor till Miami. Alltså home alone 3 måste man se oftare, vet inte om det va för att jag va så trött som jag låg och skrattade igenom hela men den är ju verkligen hur rolig som helst. Alltså förstår ni hur roligt jag hade? haha, Roligare än förra gången jag såg den, haha.

Sitter och äter middag nu och slutar om två timmar. Då ska jag ta tag i livet och åka till gymmet

Juste igår drog jag till RVCC och registrerade mig till en kurs. Så den 22 börjar jag läsa criminology på ett college här. Får se hur det kommer gå..
Från början hade jag ju bara tänkt att jag skulle ta någon ploj kurs, som dans eller yoga men mina hostparents tyckte att det kunde vara bra om jag läste criminology med tanke på vad jag vill göra sen, så ja vi får väl se hur det går.

Kommentera

Publiceras ej