Helgen.

0kommentarer

Så har alltså varit i Albany på weekend class hela helgen. Lektionerna va roliga och hotellet va bra, haft en mysig helg.
Kom till hotellet i fredagskväll där weekend classen va, checkade in på våra rum innan jag Julia, Anna-Lena, Lena och Dung åkte till Applebees. Tog en varsin dessert och satt och pratade lite innan vi åkte tillbaka till hotellet.
 
lördag:
Började dagen tidigt med en god hotellfrukost innehållande yoghurt, american pancakes, melon, grape och bagels,så gott! Sen blev det två lektioner innan lunchen, American pictographs och digital photography. Efter lunchen blev det två till lektioner innan middagen, Developmental games & activities och Manage your life.
Efter middagen blev det New games for kids and adults innan vi hade spontaneous melodrama. Vilket va jätteroligt, satt och skrattade igenom hela typ. Sen skulle vi alltså få lära oss lite latin danc, och ja man va ju inte jättegrym eller haha.
 
söndag:
Började dagen tidigt med den goda hotellfrukosten innan vi hade Personal fitness & aerobics. Fick höra massa om övervikt här i staterna och sen blev det lite träning. Vid halv tolv slutade allt så då började vi åka hem igen och ja, det gick ju uhm bra.. Vi kom hem iallafall, haha.
Håller på och kör ute on the highway så står det att vi har 40 miles kvar på bensinen och bensinmätaren lyser inte rött eller något men vi åker av på första avfarten för att tanka. Så kommer vi till tullen som man måste åka igenom, stannar där och så typ dör bilen och batterilampan och oljelampan börjar lysa. Bilen går inte att starta så vi sitter där mitt ivägen med våran hyrbil. Dung springer iväg och fixar så att en bil ska komma och frakta bort oss från vägen. Sitter kvar i bilen typ 10 min helt lost och väntar tills den kommer. När killen som ska frakta iväg oss kommer får vi hoppa in i hans bil och han kör upp våran bil på flaket. Han tar oss till närmaste bensinmackoch fyller bilen med bensin så börjar den helt plötsligt funka igen. Gissa om vi kände oss dumma då? Jag skyller på min hårfärg haha, men de konstiga är att bensinen va ju inte slut och ändå totaldog bilen. haha
 
Nu är jag iallafall hemma igen efter att ha kört i typ fem timmar idag sjukt trött så nu blir det en film innan jag somnar.
 
 

Kommentera

Publiceras ej