Happyday!

0kommentarer

Börjar dagen med att få ett sms från min hostmum där hon skriver att det är en two hours delay i skolorna så skolbussen skulle komma 10.30 ist för 8.30. Allt detta pga vädret, hmm det ligger inte ens en cm snö på marken men det är tydligen tillräckligt för att skolorna ska öppna två timmar senare.
När jag skjutsat iväg kidsen och fixat lite med tvätten så låg jag och pratade med julle i lite över 1.5 timme. Och vet ni vad vi gjorde? Vi bokade biljetter till NY Rangers första hemmamatch för den här säsongen. Så på söndag ska vi äntligen få se dom spela i Madison square garden mot Pittsburgh Penguins. Längtar galet! Kommer bli så sjukt att få se Henke spela live!
De där gjorde min dag och mitt år! Haha
Efter de pratade jag med mammi och pappan i typ 40 min innan jag tog ett långt bad och sen lite lunch från Ikea.
Börjar om 10min och jobbar fram till kl 7. Då ska jag iväg på zumba med min LCCgrupp. Kommer bli fun, fast jag lär ju typ vara sämst så tänkte ställa mig där bak någonstans haha.

Kommentera

Publiceras ej