Happy valentines day!

1kommentarer

Alla hjärtans dag och amerikanarna går crazy. Min barn fick en varsin fet påse fylld med chokladhjärtan och presenter när dom vaknade, helt galet.
Bakade en galet god kladdkaka imorse som kidsen får när dom kommer hem. Lite annat än dom är vana vid när man bara tar degen eller pulvret och blandar med vatten, nu ska dom få smaka på the real shit haha.
Lilie kom över imorse för plugg och brunch. Gjorde min exam, och ja behöver jag ens säga hur svår den va? Massa ord som jag aldrig hört förut, menmen kan ju glädja mig åt att det här kommer vara så mycket lättare på svenska sen.
Pratat lite med mammsen idag, så sa hon att hon och pappsen hade satt över pengar till mig som en alla hjärtans dagpresent, yey för dom kan jag köpa bikinin från Victorias secret som jag ville ha.
Nu blir det ett avsnitt av Greys och sen börjar jag jobba vid 15.40.
Jobbar jag inte alltför sent drar jag iväg och träffar lite folk när jag slutar.

1 kommentarer

elin brodin

15 Feb 2013 17:02

snygging ;)

Kommentera

Publiceras ej