Friday!

0kommentarer

Sådärja fredag och helg! Har sagt det tusen gånger redan men säger det igen, fan va tiden går fort här. Det va lixom nyss måndag och nu väntar helgen.
Efter jag skjutsat min minsta till skolbussen åkte jag till gymmet och mötte upp Julia där. Vi körde på ett corepass och ett bodyshockpass, skönt.
Nu har jag precis bakat fyra plåtar med kakor. Min minsta ska ha birthdayparty/sleepover idag så då tänkte jag att dom skulle få lite kakor till de.
Ska kasta ihop en lunch innan jag slår mig ner framför ett avsnitt av Greys. Jobb 15.40-18 ungefär. Min värdmamma kommer hem vid 5 men jag tänkte hjälpa henne lite med lite grejer till birthdaypartyt.
Ska träffa upp Andrea och Lilie 18.30 borta i bridgewater mall. Blir först dinner på antingen cheesecake factory eller en seafood restaurang och sen blir det bio efter de. Har totalt glömt bort vad filmen heter, även fast det va typ jag som bestämde haha. Blir en mysfredag!

Kommentera

Publiceras ej