5 månader

1kommentarer

Nu har det gått exakt 5 månader sen jag lämnade Sverige. Det är sjukt vad tiden går fort! Rätt va det är så kommer jag vara hemma i Sverige igen. Helt galet, veckorna flyger verkligen iväg, läskigt fort. Börjar få lite smått panik faktiskt, är ju så mycket jag vill hinna med innan jag åker hem. Blir ju Miami om 31 dagar, kommer få tillbringa typ 17 dagar med bästavän, sen vill jag åka till niagra fallen i slutet av april och i början av maj kommer la familia hit. Så tiden kommer rinna iväg nu, rätt va det är så är det sommar här. Kommer bli skönt att få uppleva en lång och jäkligt varm sommar, skönt att byta ut den svenska sommaren. ;)
Men iallafall, har snart varit här hälften av min tid, crazy!

Det jag saknar mest nu när jag är här är faktiskt ingen person, sorry mamsen och pappsen, jag saknar friidrotten allra mest. Har ju ändå varit en stor del av mitt liv i tretton år, och nu när man läser alla resultat och så från alla tävlingar så saknar jag den bara ännu mer.

1 kommentarer

stiiiiina

25 Feb 2013 10:41

Vi här hemma saknar dig iallafall!!!:) <3

Kommentera

Publiceras ej