Saturday

0kommentarer

Började dagen med chocolate chip pancakes och massa hos melon hemma hos julle. Tog tåget in to the city vid halv 1. Vandrade runt lite innan vi begav oss mot lavo och partybrunchen vid kvart i 3. Blev god mat, champagne, vin och dans på bordet. Stannade där fram till klockan 6 när vi tog en cab vidare till Phd. Väl där lyckades vi hamna vid samma bord som en NY Knicks spelare, wohow, så ja champagne vi fick där va nog inte riktigt gratis så att säga. Blev iaf mer dricka och dans i sofforna där. Efter 7 timmars party, massa champagne, drinkar, dans på bord och soffor, pengaregn(japp det regnade en dollars sedlar), party med idrottare, modeller och skådisar så kände jag och julle oss klara för dagen så då åt vi en varsin god pizzaslice och tog tåget hem till henne. Nu såhär kl 12 sitter vi hemma hos julle och äter massa chips, myspys! Bra, bättre, lördag. Alltså fan vad jag kommer sakna den här staden!! Glöm all hemlängtan jag hade för två veckor sen, jag vill aldrig lämna nyc! Vill inte lämna alla underbara människor som jag nu kallar några av mina bästa vänner.

Kommentera

Publiceras ej