Onsdag

1kommentarer

Blev chill ute i solen med frugan och sen tacos innan jag skjutsade henne till bussen vid 1 tiden.
Usch va jobbigt att hon har åkt nu, är så tomt här utan alla hennes saker som ligger överallt. Har man haft någon runt sig 24/7 i 20 dagar så blir det väldigt tomt.

Såfort jag kom hem från busstationen så drog jag ut på en springtur. Sprang i sporttopp och shorts och höll på att svettas ihjäl. Va närmare 30 grader i skuggan när jag drog ut och solen lös ju på ruggigt bra på den blåa himlen. Men jag ska inte klaga, grymt skönt väder!
Hämtade kidsen vid skolbussen 15.40, då blev det lite läxor innan vi promenerade över till en park där vi tränade lite softball. Va där i typ 1.5 timme innan vi gick hem igen.
Slutade när vi kom hem, så har suttit och pluggat sen dess. Blää har så många svåra saker nu, lite halft less.

1 kommentarer

petra

19 Apr 2013 02:18

Gud vilken snygg mage du har!HAhah det där lät konstigt.. Men du fattar. Är också au pair men äter alldeles för mkt skit när jag har tråkigt. Nått tips? Tränar för övrigt 5-6 ggr i veckan..... Men min mage verkar inte vilja bli plattare....

Kommentera

Publiceras ej