Friday

0kommentarer

Började dagen med jobb 7-8.40 och direkt efter de blev det iväg till gymmet. Hann träna typ en timme innan min värdpappa skrev att nya soffan skulle komma så då va det bara att åka hem och ta emot den.
Blev några avsnitt av pretty little liars innan jag hämtade kidsen vid skolbussen 15.40. Packade ihop lite saker och så tog jag kidsen med mig och åkte till princeton university. Det va trackmeeting där så satt och kollade på de hela eftermiddagen/kvällen. Satt där ute i t-shirt till typ 9 på kvällen, hur härligt väder?!
Gud vad jag saknar att tävla! Skulle typ kunna avbryta mitt år för att åka hem och tävla, fast ja är ju skadad så skulle förmodligen inte gå så bra. Men ändå, åh hade varit så roligt!
Aja, runt 9 tiden promenerade vi över till panera för att äta middag och sen åkte vi hem. Spöregnade verkligen och blixtrade när vi va påväg hem, så när vi är i en rondell stannar bilen framför mig, jag trycker ner bromsen men väglaget har blivit lite halt så jag krockar in i bilen framför. Det blev bara en lite krock som tur va, killens bil klarade sig utan en endaste skråma, kidsen mådde bra och våran bil fick bara lite skråmor i fram.
Så när vi kom hem kan jag ju säga att jag va lite nervös över att berätta de för min hostdad eftersom de va hans bil jag körde. Men han tog det bra och berättade att deras två tidigare au pairer dom haft också krockat deras bilar, skönt att jag inte va ensam. Sen skämtade han lite och frågade varför vi aldrig krockar min värdmammas bil utan bara hans två bilar.

Kommentera

Publiceras ej