7 månader

3kommentarer

Idag är det precis 7 månader sen jag tog tummen ur rumpan och flyttade till staterna. Helt sjukt vad tiden går fort, har bara 5 månader kvar hos familjen och sen en resemånad, galet!
Firade min 7 månaders dag med att ligga hemma magsjuk. Har i princip inte rört mig från sängen idag för att jag mått så dåligt. Skyndade mig ner till köket en gång för att hämta lite vatten, mådde så dåligt av att röra på mig så fick fort springa upp till sängen igen.
Har till och med mått för dåligt för att kolla på telefonen, dom som känner mig vet att då är det illa eftersom telefonen är det käraste jag har. Eller vad säger ni Stina, Madde och Linda? Paniken i huddinge när min telefon dog;) haha

Idag är det btw 2 veckor kvar tills min kära familj kommer, wiho kommer bli så roligt.

3 kommentarer

elin

25 Apr 2013 15:30

snart ses vi! haha om några månader ;) galet vad tiden går fort! miss u

paddemadde

25 Apr 2013 17:14

Hahaha glömmer aldrig huddinge! Paniken.

Krya på dig!

Stina

26 Apr 2013 11:19

HAHAHA, såå typiskt mallan med telefon beroende!!;D

Kommentera

Publiceras ej