The day.

0kommentarer

Började dagen tidigt med Maddies soccergame sen blev jag inkastad i hetluften på en gång och sprang en tävling med Libbie på en vingård. Fin utsikt under loppet iallafall när man sprang där på längorna vid vingården, haha. Riktigt skönt att springa eftersom jag inte gjort det på en hel vecka nu, galet. Blev lite chokladprovning innan vi åkte hem igen.

Den yngsta, maddie har typ överskottsenergi hela tiden så min hostparents håller hela tiden på att säga åt henne att inte kväva mig så jag ska stanna hela året och inte åka hem imorgon, haha.

Har kollat senaste greys anatomy avsnittet nu med min hostmum och libbie, så bra! Satt där och fällde ett par tårar, så sorgligt ju haha. Sen blev det lite lek med libbie innan jag följde med och hämtade upp maddie hos hennes kompis.
Nu sitter jag inne på rummet och skriver lite på skype med Julia och typ kollar runt lite på datan.

Kommentera

Publiceras ej