just another sunday

0kommentarer

Va som sagt iväg och plockade pumpor imorse på något stort fält, faktist riktigt roligt och inget som jag gjort i sverige tidigare. Eller det kanske inte går att plocka pumpor på fält i sverige? Haha, bra koll..
Kollade på Libbies field hockey game och de va rätt roligt, men dom förlorade dock fast hon va duktig. Sen fick jag köra hem därifrån för min hostmum vill att jag ska få känna på hur det är att köra här och eftersom jag frågade om det va okej om jag åker över till Julia i Madinson på tisdag så ville hon se om jag va redo för att köra motorväg och så nu här.
Alltså blev så nervös när hon satt där bredvid, kändes som en uppkörning där hon va tvungen att godkänna mig för att jag skulle kunna åka till Julia och bilen är så stor, dom har konstiga vägskyltar och jag har aldrig kört här tidigare. Så kan lova att jag va svettig när vi väl kom hem, haha. Råkade köra fel på ett ställe när hon sa åt mig att svänga vänster så svängde jag höger, är dålig på höger och vänster hemma i sverige också. Men du kan vara lugn Julle jag får ta bilen till dig på tisdag. ;) haha.
Nu väntar jag på att vi ska äta mat sen kanske det blir lite tv eller så med tjejerna.

Kommentera

Publiceras ej