home.

0kommentarer

Har haft en grym vecka på training school och träffat massa grymma människor som det faktist va lite tråkigt att lämna idag.
 
Bussen till värdfamiljen gick vid nio imorse och vi va framme i New jersey runt tolv. Där mötte min hostmom upp mig så åkte vi iväg och åt lunch på ett mysigt ställe. Gott med riktig mat istället för de vi fått på skolan hela veckan. Gick runt och kollade i några småaffärer som fanns där och sen åkte vi hem. Min hostmam har varit till Ikea och köpt lite svenska saker till mig så jag skulle känna mig hemma, så gulligt av henne. Sen fick jag även en USA tröja från OS nu i London som friidrottarna hade på sig där. Yey hon vet vad jag tycker om alltså!
 
Hann packa upp allt innan vi skulle iväg till skolbussen för att möta upp barnen. Dom är så söta, har gått lite med deras hundar och försökt fångat deras hönor typ, haha. Åkte iväg och åt middag när min hostdad kom hem och alltså det är ju inte små portionerna man får här eller. Åt en fjärdedel av maten på tallriken och sen dog jag helt seriöst. Känns som att man kommer börja rulla fram snart haha.
När vi kom hem blev det lite mer lek med barnen, båda två pratar i munnen på varandra och vill visa mig alla deras saker. Den yngsta har gått och kramat mig och hållt min hand hela dagen också, sen sa hon att hon älskade mig och att hon inte hade gjort det med dom andra au pairerna såhär på en gång. Haha så söt! Och den äldsta tjejen sa att hon tyckte att jag va jättebra på engelska och att ingen av dom andra au pairerna hade varit så här bra, men alltså va? Jag som håller på och stakar mig och så, men blev så glad när hon sa det.
 
Nu har dom små busfröna somnat så jag sitter i sängen och läser lite bloggar och kollar runt lite. Ska snart sova jag också så jag är pigg imorgon när jag ska iväg och kolla på match.
Såhär ser typ mitt rum ut, så grymt skön säng, särskilt nu efter man sovit på dom hårda madrasserna på training school.

Kommentera

Publiceras ej