Grym dag!

0kommentarer

Godkväll fellas!
Började dagen med lektioner fram till halv tolv då bussen in till New york gick. Började med att vi åkte en färja så vi såg frihetsgudinnan och brooklyn bridge sen åkte vi en guidad tur där vi fick se lite byggnader och så. Åkte förbi hotell empire som är med i gossip girl, där måste jag sova minst en natt innan jag åker hem. Fick se där project runway håller till, vilken byggnad som dom bor i i vänner och fick se lite ställen där dom spelat in filmer. Slutade med att vi åkte upp på top of the rock. Så sjuk utsikt därifrån, verkligen grymt att stå där uppe. Efter de blev vårt första stopp NHL affären som jag och Julia nästan sprang till. Blev tårögd när vi kom in där och kände att jag va i himlen. Haha.. Promenerade till timesquare och tog massa bilder där med allt ljus och så, grymt häftigt att stå där och kolla runt! Blev forever21 en snabba och sen till den andra himlen, Victoria's secret! Fanns så mycket man ville ha där inne så det blev så svårt att välja, men fick med mig en hel del. Sprang till burger king och sen till bussen för att hinna med den halv åtta.
Nu sitter vi på skolan och lägger in massa bilder på datorn och bloggar lite, borde egentligen ta tag i packningen men gör det senare. Lägger upp en bild nu och tänkte kasta upp en bildbomd imorrn från dagen.
Haft en grym dag!

Kommentera

Publiceras ej