11 timmar kvar.

0kommentarer

Den här dagen och helgen har varit helt upp och ner, fram och tillbaka. Nu när det verkligen börjar närma sig så har jag förstått hur mycket jag kommer sakna alla här hemma! 11 timmar kvar tills jag sitter på planet mot New york, helt sjukt! Har varit värsta blödig hela dagen och typ suttit hemma och storbölat, nej okej inte riktigt storbölat men fällt ett par(många) tårar iallafall. Jag brukar typ inte sakna folk så mycket men nu är det ju ändå över ett år innan jag får träffa alla mina fina vänner igen, känns lite tomt faktiskt. Och nu har jag nog börjat insett att jag ska vara borta i 13 månader och inte bara en månad som det har känts som tidigare. Så 11 timmar kvar tills jag börjar resan mot NY och mitt nya liv där. Läskigt, nervöst, skrämmande, grymt, roligt och sjukt spännande.

Kommentera

Publiceras ej