Torsdag.

0kommentarer

Lämnade av mina hostkids vid skolbussen halv nio som vanligt och efter de avverkade jag 7 km i spåret. Fuktigt och varmt här så jag dog lite i den sista backen men så sjukt härligt efteråt. Nu sitter jag och äter lite jordgubbar och dricker en superdrink. Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det iväg till panera bread i phillipsburg för lunch med två andra au pairer. Anna-Lena och Julia, tror dom är från Tyskland eller nått sånt. Är med i samma lcc group så ska bli kul att träffa dom.
Blir jobb från 16.45 till typ 21 ikväll, min hostdad kommer inte hem idag och min hostmum va tvungen att jobba sent. Men det ska nog gå bra, blir lite läxor, middag, måla våra pumpor och lite lek. Sen vid nio börjar greys anatomy, som jag längtat! I det här avsnittet får man ju se mer om kraschen så kommer säkert grina sönder, haha.

Kommentera

Publiceras ej