This is going to be a long day.

2kommentarer

Pga stormen är skolorna stängda här vilket innebär att kidsen är hemma hela dagen. Det positiva är att jag fick sovmorgon och kunde sova ett par timmar längre än när de har skola, haha.
Gymmet är stängt idag och det blåser rätt mycket här så har varit inne hela dagen. Bytt lite sängkläder i tjejernas sängar och min säng, städat lite på rummet, hjälpt min hostmum att baka cupcakes, kollat nyheterna på tv om Sandy, pluggat lite körkortsteori, kollat ett avsnitt av Greys och bara tagit det lugnt. Än så länge har vi el här och jag hoppas verkligen att den inte försvinner, men enligt min hostmum är risken för att den försvinner väldigt stor..

Det positiva är att vi typ rensar kylskåpet utfall det slås av, så ikväll blir det tacos, första gången sen jag lämnade Sverige. Haha,
Tjejernas skola är stängd imorrn också så blir sovmorgon då med, hur skönt!

2 kommentarer

elin brodin

29 Oct 2012 19:03

hoppas de inte blir så farligt!! <3 håll dig inne!!

Stina

30 Oct 2012 08:15

Håller med Elin! Håll dig inne!!
Fast på nått sätt ganska coolt vad du får uppleva nu! Men väldigt läskigt ändå!
Så ta de lugnt!!:)

Kommentera

Publiceras ej