Swedish meatballs!

0kommentarer

Den här dagen har varit alldeles för lång för min dåliga sömn..

Mötte upp Natalia för lunch at panera bread i Flemington. Älskar deras bbq chicken sallad och deras iste, kanske hur gott som helst! Efter lunchen gick vi över och kollade i lite affärer, känner mig duktig som inte köpte något även fast jag velade. Haha, ska ju in till NY i helgen så tänkte hålla i pengarna tills dess.
Åkte hem och pratade lite med mamma och pappa på skype, så nu har mamma skickat min halsduk och en fet godispåse på posten till mig. Gissa om jag längtar?! Haha, godiset kommer ju vara slut efter bara några minuter typ, om jag känner mig själv rätt så.
Hämtade tjejerna, hjälpte dom med läxor, gjorde middag till dom och sen skjutsade jag iväg dom till deras skola till klockan sex. Och dom är fortfarande kvar där nu, hur lugnt och skönt som helst i huset!
Kollade på förra veckans greys avsnitt igen och sen gjorde jag middag till mig själv, köttbullar och lingonsylt från Ikea. Så gott!

Nu sitter jag uppe i mitt rum med lite tända ljus och i mina mjukiskläder. Väntar på att Julia ska logga in på Skype nu bara.

Kommentera

Publiceras ej