Oct. 18, 2012

1kommentarer

Idag har det gått 24 dagar sen jag lämnade Sverige för 13 månader i USA. Tiden går så grymt fort här, känns som att dagarna flyger förbi till skillnad från när jag va hemma i Sverige då dagarna stog typ stilla.
Trivs riktigt bra och har inte någon hemlängtan än. Trodde ändå att jag skulle ha fått puttelite hemlängtan men icke. Riktigt skönt faktiskt!
Men det är nog för att man har massa saker att göra hela tiden och man träffar massa nytt folk. Även fast jag inte saknar sverige så saknar jag vissa personer där såklart.
Har träffat ett par fina vänner här, några som inte riktigt är min typ av person men som är snälla och man träffar för att träffa någon, om ni fattar? Alltså jag menar kanske inga jag hade börjat umgås med hemma i Sverige men som ändå är snälla och trevliga att umgås med här. Nu tänker jag inte på alla snälla jag träffade på training school, nu tänker jag på alla från min LCC grupp typ.
Sen har jag träffat vänner som är mer min typ av person, som är jättesnälla och som jag gärna skulle umgås med i Sverige också, typ alla jag träffade på training school.
Känner att det här blev ett litet konstigt inlägg typ, haha.

1 kommentarer

Elin

18 Oct 2012 22:30

Sv: men har ju aldrig varit där! Så Vetinte vad jag tycker, men menade av dem jag varit i! NY verkar grymt. Vill åka och hälsa på dig!! Bra att du trivs och har det kul. Fortsätt med det mallan ;) miss u! <3

Kommentera

Publiceras ej