MEN PANIK GÅNGER TUSEN!!

1kommentarer

Okej jag håller på att PANIKA UR TOTALT nu!! Dom som känner mig vet att jag verkligen verkligen hatar spindlar, är helt totalt livrädd för dom. Och nu när jag kom in på mitt rum är det alltså fetaste spindeln här inne.. Alltså jag skojar inte, den är så sjukt stor, läskig och äcklig. Vet inte vad jag ska göra, kan ju inte lämna den här inne för då har jag ingen aning om vart den försvinner men no way att jag tänker gå nära den! Så här står jag och hyperventilerar, grinar och flippar ur totalt. Så om någon är i närheten av mig nu så får ni ju gärna svänga in och ta bort spindeln.. / tjejen som håller på att dö av rädsla.

1 kommentarer

Anonym

03 Oct 2012 17:44

Haha! Stackars dig! Hämta en av deras katter så äter dom upp den ;)

Kommentera

Publiceras ej