Måndag

0kommentarer

Veckorna rullar på fort här så snart kommer det vara helg igen, wiho haha.
Va med om en näradöden upplevelse imorse, höll på att få en hjärtattack, alltså på riktigt. Jag va påväg ut genom dörren så ser jag att det hänger ner något mitt i dörröppningen och jag är en cm från att få de där på mig, vänder mig om för att se va de va och där hänger en jättestor spindel och dinglar. Alltså hade jag gått en cm åt vänster hade jag fått den rakt i ansiktet och då kan jag lova att jag hade fått en hjärtattack! Jättehemskt, usch.
Aja, drog till gymmet efter jag lämnat kidsen. Där blev det ett corepass, 40minuter löpning, 20min crosstraining, 25min trappmaskin och 15min cykel. Drog igenom ett avsnitt av Gossip girl på trappmaskinen och cykeln.
Svängde förbi Walmart påvägen hem och köpte lite frukt. Sitter och äter lunch nu, ska snart åka iväg för lite ärenden med Amelie.

Kommentera

Publiceras ej