Love it.

0kommentarer

Runt halv åtta när jag slutade så drog jag iväg till starbucks och mötte upp några au pairer från samma grupp som mig. Vi blev nio personer och alla va tyskar utom jag, man ba men tjenatjena. Satt på starbucks och pratade om lite allt möjligt sen gick vi över till Frozen falls där jag köpte min första frozen yoghurt, så god! Love it! De fanns så mycket gott att välja på så jag råkade köra på lite för mycket alltså, haha. Orkade typ halva, bra där. Kom precis hem så nu hoppar jag ner i sängen med massa tända ljus i rummet, det är så kallt här inne så jag lär typ ha massa ljus för att få upp värmen lite, mysigt iallafall. Tänkte kolla ett avsnitt av Gossip girl, oväntat, innan jag sommar.

Lite smått överfull sådär, haha velade ju testa av allt men slutade med att hälften fick slängas bort.

Kommentera

Publiceras ej