Kan inte annat än älska det här.

0kommentarer

Igår när jag och Julia kom hem till Lisa så stog hon och andra Julia och lagade middag, kyckling med pasta och sallad. Så grymt gott!
Efter middagen blev det bad i hennes hot tub med champagne och massa prat. Avslutade kvällen med efterrätt framför Project x.
Julia och jag fick sova i en underbart skönt säng i ett av deras gästrum. Skönaste sängen jag någonsin sovit i och finaste huset jag någonsin varit i!
Sov ut imorse, första gången jag sovit längre än till kl 8 efter jag kom till USA. Åt frukost och sen vid tvåtiden åkte jag och Julia till henne. Satt ute i solen med hennes hostdad ett tag innan vi åkte vidare till marshall och sen till ett annat ställe där jag köpte en rödluvandräkt som jag ska ha när jag går trick or treat med mina kids.
Åkte till hennes gym och sprang lite på löpbandet, körde lite mage och avslutade i bubbelpoolen. Nu sitter vi på hennes rum med chips och kollar lite tv. Snart måste jag börja åka hem igen, vill typ inte tillbaka till mitt hus efter att ha sett där Lisa bor, haha.
Haft en grym helg iallafall!

Kommentera

Publiceras ej