Just another tuesday!

0kommentarer

Efter lunchen åkte jag iväg till Walmart och spenderade lite tid där. Åkte sen hem och kollade ett avsnitt av gossip girl innan jag åkte och hämtade yngsta vid skolbussen. Hann göra klart hennes läxor innan vi skulle iväg och hämta andra tjejen på hennes träning. Lagade middag till dom och sen middag till mig, swedish meatballs igen. Så goda ju! Lekte lite och kollade tv innan min hostdad kom hem vid nio.

Nu sitter jag äntligen framför ett till avsnitt av gossip girl med lite jordgubbar, melon, choklad och en massa swedish fish, helt ok!
Skulle egentligen ha slutat sju idag men min hostdad kunde inte komma förrän nio så då blev det jag som fick lägga kidsen. Vilket är en mardröm, minstingen är så grymt jobbig att lägga, aja tur att jag slipper lägga dom så ofta iallafall.

Kommentera

Publiceras ej