I'm alive!

1kommentarer

Alltså verkligen thank god att jag lever! haha,
Det blåste så sjukt mycket här inatt, typ orkan utanför huset, trodde att jag skulle få sällskap av ett träd eller två i mitt rum. Har inte varit rädd förrän igårkväll för trodde att jag skulle flyga iväg med huset. Sov nere i källaren inatt eftersom det lät så läskigt när grenar och sånt slog mot huset. Nu ligger det träd lite överallt här som har rasat, deras uthus där vi har hundarna har rasat ihop pga ett stort träd som ligger på det och rutan på en av deras bilar är helt sprucken. Elen försvann här igår typ vid 8, när jag va mitt uppe i ett avsnitt av Greys, haha. Tror att elen är borta för typ 4 milj människor i new Jersey nu, skolorna är stängda, typ alla jobb och affärer är stängda här, vägarna är typ stängda här, men vi överlever än så länge och nu hoppas jag på att stormen är klar på det här stället.

1 kommentarer

elin brodin

02 Nov 2012 11:47

bra att du klarade dig! <3<3 miss u!

Kommentera

Publiceras ej